Mi s-a întâmplat de multe ori să ajung la intrarea într-un sens giratoriu simultan cu ‘tamai camionul.
Eu pe banda doi, tir-ul pe banda unu. Niciodată, dar niciodată, nu m-a mâncat în fund să aleg să intru în giratoriu în același timp cu camionul. Pur și simplu nu m-aș simți confortabil între insula giratoriului și o remorcă de câteva tone. Ori intram înaintea lui și mă tot duceam, ori îl lăsam pe camionagiu să circule și așteptam cuminte câteva secunde până trecea.
Am reușit astfel să nu ajung cu mașina zob și să mă cert cu el asupra vinovăției pentru ca mai apoi să ajung pe la Poliție unde să mă plâng că i-a pătruns remorca pe banda mea când a virat și că m-a „strâns”, iar în final la asigurări și la service. Săptămâni întregi pierdute, timp și nervi, pentru alea câteva secunde.
#conduitapreventiva #nevinovatdarcumasinainservice
decembrie 14, 2018 at 12:17 pm
F. buna postarea !
Intampinam probleme in toate tarile cu sensurile giratorii.
Ceea ce nu inteleg conducatorii auto este ca un ansamblu tractor -semiremorca are 17 m si automat spatiul pt manevra necesar este mai mare.
A nu se intelege ca nu sunt si soferi profesionisti care gresesc.
Singura tara unde se duc campanii de preventie gen textul postat de M.Godina este Anglia.
In f.putine tari europene infrastructura oraselor a fost gandita pt aprovizionarea cu ansamblu de 17 m.
Cele mai dificile orase europene de aprovizionat sunt Paris , Genova , Marseille.
Multumim pt postare M.Godina.Respectul in trafic este mama preventiei !
#OMULSOSELELOR
#CSPFETEAM
decembrie 14, 2018 at 12:59 pm
Nu mai puneți hashtag-uri daca nu puteti face click pe ele 😉
decembrie 20, 2018 at 5:13 pm
Situatia se intampla oricui, zilnic. NICIODATA nu intru in giratoriu (sau intersectii stramte) odata cu camioanele/ autobuzele, iar daca se intampla sa fim amandoi odata, incetinesc si ii dau prioritate sa efectueze manevrele in siguranta. O masina mica nu are nicio sansa in fata unui mastodont. Acelasi lucru se aplica la pietonii care nu se asigura si se arunca pe trecere, avand si casti in urechi (din start, sunt orbi si surzi). In primul rand, NOI trebuie sa fim preventivi, sa fim cu ochii in 4, indiferent ca suntem pietoni sau soferi. Daca e celalalt vinovat, te mai incalzeste daca mori cu dreptatea in mana?